Технічне обслуговування комп’ютерів це комплекс заходів, який спрямований на безперебійну і надійну роботу обчислювальної та оргтехніки, ПЗ, мережевого, термінального та іншого супутнього обладнання.
Що входить в технічне обслуговування комп’ютерів
Технічне обслуговування комп’ютерів має на увазі велику кількість різнопланових робіт. У кожної операції своя специфіка, регламент, рівень складності і вимоги до ресурсів.
ТО серверів
У середніх і великих компаніях, де використовуються складні обчислювальні комплекси, технічне обслуговування комп’ютерної техніки включає підтримку працездатності серверів і систем зберігання даних. Фахівці вибирають підходящу конфігурацію обладнання і налаштовують його під конкретні бізнес-завдання, контролюють роботу серверів, прогнозують несправності і збої за допомогою спеціального ПО для моніторингу. Окремо налаштовується мережева політика – створюється доменна зона, заводяться облікові записи користувачів, розподіляються ролі і права доступу.
ТО офісних ПК
Крім вибору конфігурації нових ПК і ремонту, фахівці замінюють вийшли з ладу компоненти, відновлюють дані на жорстких дисках, оновлюють драйвера в міру необхідності. На постійній основі проводяться профілактичні роботи в рамках технічного обслуговування комп’ютерних систем і комплексів.
ТО оргтехніки та мережі
В ході технічного обслуговування комп’ютерних систем і комплексів прокладається локальна мережа, підбирається і налаштовується обладнання для маршрутизації і бездротового підключення. В процесі роботи компанії може знадобитися модернізація мережі, впровадження нових технологій передачі даних, підключення додаткових ПК.
Фахівці регулярно оглядають принтери і МФУ, щоб виявити поломок і визначити актуальність ПО. У міру необхідності виконується заправка картриджів як частина комплексної послуги з технічного обслуговування комп’ютерних мереж.
Підтримка програмного забезпечення
Технічне обслуговування та ремонт комп’ютерів передбачає діагностику офісних, бухгалтерських та інших програм на предмет помилок, інсталяцію та налаштування ОС і нового ПО, відновлення ОС після збою, настройку мережевих підключень. У разі вірусного зараження фахівці усувають його наслідки і на постійній основі контролюють роботу і оновлення баз антивірусного ПО. Опціонально проводяться заходи щодо захисту конфіденційної інформації – це теж важлива частина технічного обслуговування комп’ютерних систем.
Планові і профілактичні роботи
Технічне обслуговування обчислювальної техніки та комп’ютерних мереж – це ще та заходи запобігання, які дозволяють скоротити кількість простоїв і аварійних ситуацій. Все обладнання тестується під навантаженням, для серверів налаштовується безперервний моніторинг працездатності.
Формат послуги надання комп’ютерної техпідтримки
За замовчуванням ІТ-компанія в ході технічного обслуговування комп’ютерів і обладнання пропонує клієнтську систему HelpDesk. Співробітники компанії подають заявки, а фахівці оперативно обробляють її після реєстрації в системі. По кожному зверненню відстежується поточний статус, є можливість переглянути архівні заявки і оцінити їх на відповідність регламенту.
Більш складні завдання вирішуються технічними фахівцями безпосередньо на об’єкті – під час особистого виїзду або в режимі віддаленого підключення до сервера або офісного ПК. Віддалений формат роботи оптимальний для підприємств з територіально-розгалуженою структурою: мережею офісів, торгових точок, салонів краси, медичних клінік і т. П.
Делегування комп’ютерного ТО
Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерної техніки зазвичай розглядається в контексті послуг з обслуговування обчислювальної техніки. Делегування ІТ-функцій – простий, зручний і недорогий спосіб отримати бажаний результат у вигляді стабільно працюючої IT-інфраструктури.
Переваги передачі технічного обслуговування і ремонту комп’ютерних систем стороннім підприємствам:
Висока якість робіт і можливість його контролю (регламент прописаний в договорі);
Економія на утриманні штату власних технічних фахівців;
Професіоналізм і досвід залучених ІТ-співробітників;
Безперервний моніторинг стану комп’ютерних систем і ПО;
Оперативне вирішення проблем з роботою обчислювальної та оргтехнікою;
Отримання консультацій та технічної допомоги в системі HelpDesk;
Регулярні профілактичні роботи, які знижують ймовірність аварійних ремонтів.
Співробітники нашого підприємства готові виконати кваліфіковане обслуговування комп’ютерів, обчислювального, мережевого обладнання, оргтехніки.